.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست صميمي استاندار مازندران با اصحاب رسانه
سيد محمد كريمي شامگاه چهارشنبه در آيين تجليل از خبرنگاران استان در نخستين نشست صميمي با خبرنگاران استان در استانداري افزود: رسانه ها موانع توسعه يافتگي استان را آشنا هستند و به اين واسطه بوده كه مي توانند در مسير توسعه استان مسئولين را ياري رسان باشند.

سيد محمد كريمي شامگاه چهارشنبه در آيين تجليل از خبرنگاران استان در نخستين نشست صميمي با خبرنگاران استان در استانداري افزود: رسانه ها موانع توسعه يافتگي استان را آشنا هستند و به اين واسطه بوده كه مي توانند در مسير توسعه استان مسئولين را ياري رسان باشند.

وي خاطر نشان كرد: رسانه ها پل ارتباطي مردم و مسئولين بوده و مي توانند تنگناها و مشكلات اساسي مردم را به مسئولين گوشزد كنند.

استاندار مازندران همچنين با اشاره به گراميداشت سالروز شهادت خبرنگار شهيد صارمي ياد همه شهداي اهل قلم و پيشكسوتان مرحوم عرصه خبر را گرامي داشت.

كريمي بيان داشت: از همه استانداران گذشته خصوصا مرحوم مجد آرا استاندار فقيد مرحوم وقت مازندران و مهندس شفقت استاندار قبلي استان به واسطه خدمات شايان آن ها در توسعه مازندران تشكر مي كنم.

وي با بيان اينكه حضور اصحاب رسانه به صورت فعال در عرصه خبر رساني بايد شفاف سازي و اطلاعات دقيق مسائل جامعه باشد اظهار داشت: وجود و حضور خبرنگاران، نياز جامعه به دستيابي سريع به اطلاعات مي تواند در ايفاء وظيفه مندي خبرنگاران موثر باشد.

نماينده عالي دولت نهم در مازندران با اشاره به اينكه نقد، تحليل و تعريف منصفانه رسانه ها سبب ارتقاء توسعه استان مي شود گفت: از همه سايت ها و خبرگزاري ها و روزنامه هايي كه در اوايل خدمتم به مازندران با نقدهاي منصفانه بنده را براي كار بهتر ياري كردند تشكر و قدرداني مي كنم.

وي با بيان اينكه دستيابي به واقعيت يك رويداد از جمله مسئوليت ها و كاركردهاي اساسي اصحاب رسانه است اظهار داشت: بايد كم توجهي سهوي وعمدي مسئولين استان به خبرنگاران مازندران به حداقل كاهش يابد.

استاندار مازندران اظهار داشت: انعكاس اخبار بيطرفانه و به دور از فضاي جنايي و سليقه اي مي تواند مسئول مورد انتقاد واقع شده را در نيل به اهداف عاليه او ياري رساند.

وي اعتماد و اعتماد سازي را وظيفه اصلي و اساسي در فعاليت رسانه ها دانست و گفت: راستگويي از صفت ديگر خبرنگاران است كه مي تواند موجبات تعالي بخش استان توسعه يافته را فراهم كند.

كريمي با اشاره به اينكه انعكاس صحيح و به موقع اخبار، ارائه مشكلات و نيازمندي هاي مردم و پيگيري مطالبات حقه مردم از مسئولين نقش اساسي خبرنگاران است اظهار داشت: مازندران پيشرفته در افق چشم انداز استاني است كه با همكاري همه بخش هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي جامعه به تعالي برسد.

وي با تاكيد بر تبليغ درست رسانه ها براي استفاده صحيح از دريا به مسافران مازندران و استان هاي شمالي خاطر نشان كرد: استفاده صحيح و درست از مواهب طبيعي استان با استفاده از قلم نافذ و ادبيات پاك رسانه اي به مسافران بسيار حائز اهميت است.

استاندار مازندران در پايان از رسانه ها خواست تا زمينه حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي براي توسعه صنعت گردشگري و توريست در استان سرسبز مازندران فراهم كنند.

كريمي پس از سي و پنج روز از تصدي استانداري مازندران، شامگاه چهارشنبه در نشست صميمي سه ساعته با مديران مسئول، سرپرستان و خبرنگاران استان حضور يافت و از نزديك با مشكلات اين قشر آشنا و در پايان اهالي رسانه مازندران در ضيافت شام استاندار حضور يافتند.

آيين تجليل از خبرنگاران مازندران با حضور مسئولين استاني و كشوري، صبح پنج شنبه هفده مرداد ماه و از ساعت نه و سي دقيقه صبح در سالن سلمان هراتي اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران برگزار مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.